محل لوگو

اپل 250 میلیون دلار در Corning سرمایه گذاری می کند تا از نوآوری محصولات آینده تأمین کند


اپل ادعا می کند در حالی که اپل در هنگام ارائه خود به آن اشاره ای نکرد ، آیفون 11 سه گانه از شیشه کورنینگ در جلو و پشت استفاده می کند - "سخت ترین شیشه در تلفن های هوشمند". کورنینگ از زمان عرضه آیفون اصلی ، شیشه تقویت شده را به اپل عرضه کرده است و از آن زمان این کار را برای هر مدل جدید انجام داده است (از هر نسل اپل واچ و اکثر iPad ها). اپل تازه اعلام كرد كه 250 میلیون دلار برای Corning سرمایه گذاری می كند ، بنابراین مشاركت آنها برای سالهای آینده ادامه خواهد یافت. این پول از صندوق تولید پیشرفته اپل تأمین می شود ، که قبلاً 200 میلیون دلار در Corning در سال 2017 سرمایه گذاری کرده بود.

این جایزه صندوق تولید پیشرفته به ما این امکان را می دهد تا نوآوری های شیشه ای جدید را در پیش بگیریم ، ضمن اینکه قابلیت های تولیدی خود را نیز گسترش می دهیم. از همه مهمتر ، همکاری مداوم ما به ما این امکان را می دهد تا قابلیت های جدید حیاتی را برای کاربران نهایی ایجاد کنیم و همچنان به مرزهای آنچه در آینده ممکن است ادامه دهیم. "

اپل تاکنون از طریق صندوق خود یک میلیارد دلار در شرکت های آمریکایی سرمایه گذاری کرده است. این شرکت سال گذشته با 9000 تأمین کننده آمریکایی همکاری کرده و به پشتیبانی از مشاغل در هر 50 ایالت کمک کرده است. وقتی صحبت از کورنینگ به طور خاص می شود ، این شرکت تاکنون 3 میلیارد دلار لیوان به ارزش وسایل موبایل خود خریداری کرده است.

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

گوشی طرح

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما