محل لوگو

آن را قطع کنید: چگونه شکاف تلفن هوشمند "یک چیز" شد


گوشی طرح اصلی

دو مورد از مهمترین ویژگی طراحی در تلفن های هوشمند امروزی ناپدید می شوند: جک هدفون و شکاف های صفحه نمایش معمولی که در بالای این تلفن های جدید تمام صفحه وجود دارد.

به نظر می رسد درجه یک چیزی است که مردم از آن متنفرند یا خب ، فقط به آن اهمیتی نمی دهید - اما فکر می کنیم در مورد یک سطح خوب طراحی شده چیزی کمی زیبا وجود دارد.

نخندید. شکافها به جدیدترین تلفنها اجازه می دهد که از تمام صفحه "همه صفحه" به نظر برسند ، و بسیاری از تلفن ها اگر ظاهر مستطیل صفحه نمایش معمولی را از دست می دهید ، گزینه جلوگیری از شکاف را دارند.

اما برای تجلیل از این ویژگی گاه به گاه خراب در تلفن های امروز ، اجازه دهید نگاهی به چگونگی به وجود آمدن شکاف ها و نحوه تکامل آنها بیندازیم.

قبل از شکاف همانطور که می دانیم ، LG V10 وجود داشت

گوشی طرح

از یک فرد معمولی که اولین تلفن بود که شکاف دارد بپرسید و آنها احتمالاً به شما خواهند گفت که آیفون X است. اشتباه است! چند گوشی مبتنی بر Android ابتدا به آنجا رسیدند ، از جمله - بسته به نحوه تعریف شما - LG V10.

این تلفن همانطور که امروزه می شناسیم دارای شکافی نیست ، اما دارای صفحه نمایش دوم بالاتر از صفحه نمایش معمولی است که یک بلوک شبیه به سطح بالا و در سمت چپ نمایشگر استاندارد برای دوربین سلفی می گذارد.

LG توانست از این پنل جداگانه به عنوان یک صفحه نمایش همیشه روشن استفاده کند تا زمان و اطلاعاتی مانند هوا را نشان دهد ، در حالی که هنگام استفاده از تلفن شما از شکاف به عنوان نوار میانبر برنامه استفاده می کنید.

LG V10 در اکتبر سال 2015 یعنی دو سال قبل از آیفون X اعلام شد.

درجه اول مناسب ”تلفن ضروری PH1

شما می توانید به هر دو صورت بحث کنید که LG V10 شکاف مناسبی دارد یا خیر ، اما Essential Phone PH-1 قطعاً چنین کرد - و این در ماه مه 2017 ، شش ماه قبل از آیفون X اعلام شد.

برای مدتی کوتاه به نظر می رسید که تلفن ضروری ممکن است احساس بعدی OnePlus در دنیای تلفن های هوشمند باشد و یک چالش واقعی برای مارک های مستقر ایجاد کند - اما در نهایت یک شکست بود و پیگیری PH-1 لغو شد. .

اندی روبین ، بنیانگذار Android ، مغز شرکت Essential Products ، شرکت پشت تلفن بود ، بنابراین انتظار نمی رود که این یک برنده باشد.

Essential Phone PH-1 یک گوشی اندرویدی تمیز و بدون آستین با طراحی زیبا و با کیفیت بالا بود.

با این وجود فاقد شارژ بی سیم ، جک هدفون ، انبارداری قابل حمل و مقاومت در برابر آب است و با توجه به کمبود قدرت نام تجاری ، آن را به اندازه کافی قانع کننده نمی کند.

این بزرگ است. از 12 سپتامبر 2017 ، در ذهن اکثر مردم ، شکاف متولد شد.

آیفون X اولین تلفن اپل بود که دارای شکافی بود - و بهانه ای بهتر برای نیاز به درجه یک نسبت به سایر دوربینهای اسپرت بهانه ای داشت. یک پروژکتور IR dot و دوربین سنجش عمق IR در فضای سیاه و همچنین دوربین جلویی معمولی قرار دارند.

بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کردند که iPhone X موفقیتی نخواهد بود ، اما اینگونه بود. با این حال ، ویژگی برجسته این گوشی بدون شک اضافی از درجه یک است ، بلکه این واقعیت است که باعث شده سقف هزینه تلفن های پرچمدار را به 1000 دلار (1000 پوند ، 1.579AU) سوق دهد و راه را برای مدل های فوق العاده برتر امروزی هموار کند. .

منبع:»» بهترین گوشی طرح اصلی

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

گوشی طرح

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما